Info o gazecie

Reklama i ogłoszenia

Kontakt

Twórz z nami

7 lat istnienia Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 istnieje od 7 lat. Mieszkańcy zgłosili w tym czasie ponad 3 miliony spraw.
Redakcja
435 wyświetleń
Kultura
9 listopada 2020
7 lat istnienia Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115
Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 istnieje od 7 lat. Mieszkańcy zgłosili w tym czasie ponad 3 miliony spraw.
 
Inspiracją do uruchomienia w Warszawie takiego systemu było analogiczne rozwiązanie w Nowym Jorku – NYC 311. Uruchamiając Warszawa 19115, głównym celem projektu było podwyższenie standardów i usprawnienie usług realizowanych przez Urząd m.st. Warszawy oraz jednostki organizacyjne i osoby prawne miasta. Choć formalnie Warszawa 19115 ruszyło 4 listopada 2013 roku, to prace przygotowawcze trwały od 2009 roku.

Działanie systemu oparte jest na nowoczesnych systemach informatycznych Customer Relationship Management (CRM) i Interaktion Voice Responce (IVR) i zintegrowane jest z systemami funkcjonującymi w jednostkach miasta.
 
80 jednostek miejskich w systemie

Usługi Warszawa 19115 są dostępne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Pracujący na trzy zmiany zespół 50 konsultantów odpowiada na pytania mieszkańców, a także przyjmuje i dystrybuuje zgłoszenia wymagające realizacji do odpowiednich komórek merytorycznych, w których system obsługuje ogółem ok. 500 pracowników biur i jednostek m.st. Warszawy.
Z Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115 zintegrowanych jest ponad 80 jednostek warszawskiego samorządu – biur, urzędów dzielnic, zarządów i spółek miejskich. Niezależnie z jaką interwencją mieszkaniec zwróci się do Warszawa 19115, zostanie ona przekazana do odpowiednich służb miejskich, jak np. Warszawski Transport Publiczny, Zarząd Dróg Miejskich, Urzędy Dzielnic czy Straż Miejska.
 
Wiele kanałów dla jednej sprawy

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115, to nie tylko infolinia. Przez całą dobę dostępne są dla mieszkańców:
Telefon, przez który udzielane są informacje, przyjmowane zgłoszenia i wolne wnioski.
Aplikacja mobilna Warszawa19115, dzięki której w błyskawiczny sposób można poinformować Urząd o problemie. W trzech prostych 3 krokach wskazuje się miejsce zdarzenia i rodzaj problemu, który został zauważony. W odpowiedzi, na potrzeby mieszkańców aplikacja systematycznie rozbudowywana jest o nowe usługi.
Portal warszawa19115.pl, poprzez który można znaleźć informacje, korzystając z rozbudowanej Bazy wiedzy dotyczącej spraw urzędowych, regulacji prawnych, ważnych terminach i aktualnych tematach związanych z życiem miasta. Przez portal można także zgłosić problem/awarię , przesłać wolny wniosek lub skorzystać z innych usług takich jak: zarezerwowanie wizyty w urzędzie, sprawdzenie aktualnego stanu kolejek lub skorzystanie z pomocy tłumacza migowego.
Aktywne kanały kontaktu to, także czat i e-mail: kontakt@um.warszawa.pl.
Mieszkaniec po zgłoszeniu sprawy otrzymuje numer, dzięki któremu może sprawdzić na jakim etapie realizacji jest jego zgłoszenie.
Od początku działania systemu, tj. od 4 listopada 2013 r. do 31 października 2020 r. mieszkańcy kontaktowali się z Warszawa 19115 ponad 3 miliony razy. Aktualnie codziennie przyjmowanych jest ponad 2 tys. zgłoszeń, a mieszkańcy kontaktują się średnio co 1,5 minuty.

Data utworzenia: 9 listopada 2020

zobacz również

Czytaj więcej

Kwiecień dla zabytków prawego brzegu
Kultura
28 kwietnia 2024

Kwiecień dla zabytków prawego brzegu

Mikołaj Próchniak
779 wyświetleń

Mazowiecki Konserwator Zabytków w kwietniu podjął się ewidencji dwóch obiektów historycznych na prawym brzegu Wisły. Rampa kolejowa w Falenicy została wpisana do rejestru, a cmentarz ewangelicko-augsburski przy ul. Kamykowej uległ procedurze wpisu do listy zabytków nieruchomych. Co reprezentują te obiekty?

Powstał Rembertowski Klub Filmowy
Kultura
20 marca 2024

Powstał Rembertowski Klub Filmowy

Redakcja
759 wyświetleń

Dla wielbicieli dobrego kina pojawiła się nowa okazja do oglądania filmów. Co miesiąc Rembertowski Klub Filmowy organizuje seanse dla dorosłych oraz dla dzieci, gdzie prezentowane są największe hity kinowe.

Leopold Sas i Namalowane wyobraźnią
Kultura
2 marca 2024

Leopold Sas i Namalowane wyobraźnią

Ewa Szlage
1073 wyświetleń

Organizowanie i prowadzenie wernisażu wystawy „Namalowane wyobraźnią”, poświęconej malarstwu mojego wujka Leopolda Sas, było dla mnie ogromnym przeżyciem… Prezentowane obrazy to feeria barw, odcieni ukazujących piękno przyrody „oczami wyobraźni” twórcy. Wyobraźni ludzkiej, wzmocnionej emocjami, wrażeniami, myślami, których sztuczna inteligencja nie posiada.

Newsletter

Chcesz otrzymywać od nas najnowsze wiadomości bezpośrednio na Twoją skrzynke mailową?

© 2011 - 2024 Wiadomości Sąsiedzkie. All rights reserved.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

więcej Zgoda