UWAGA! Dla zachowania Państwa bezpieczeństwa, prosimy nie wpuszczać tych osób do mieszkania oraz nie podawać dłoni przy przywitaniu! W miarę możliwości prosimy o prowadzenie rozmowy z naszym Przedstawicielem poprzez domofon lub telefon, bez otwierania drzwi.
Każda kolejna wizyta także powinna odbyć się bez kontaktu bezpośredniego. W miarę możliwości będą Państwo wspierani przez tę samą osobę przez cały czas trwania akcji. Nasz przedstawiciel, za każdym razem, kiedy przyjdzie udzielić Państwu wsparcia, zadzwoni domofonem, przekazując swoje imię i nazwisko, podając numer identyfikatora i prosząc o przygotowanie się do wizyty. W przypadku:
1. Robienia zakupów:
• nasz przedstawiciel zadzwoni domofonem i poprosi Państwa o zostawienie listy zakupów i pieniędzy pod wycieraczką. Prosimy nie zostawiać kwot wyższych niż 100 zł.
• nasz przedstawiciel może kupować produkty pierwszej potrzeby (artykuły spożywcze, środki higieniczne, lekarstwa). Prosimy tak przygotować listę zakupów, by w miarę możliwości łączna wartość zakupów spożywczo-higienicznych nie przekraczała kwoty ok. 100 zł.
• nasz przedstawiciel przekaże zrobione zakupy bez wchodzenia do mieszkania – zadzwoni domofonem do Państwa i poinformuje, że zostawia zakupy pod drzwiami. W torbie z zakupami znajdą Państwo paragon i resztę pieniędzy.
• nasz przedstawiciel wykona zakupy w miejscu najbliżej zlokalizowanym Państwa mieszkania. Produkty spożywczo-higieniczne zakupi w jednym sklepie.
1.1 Zakupy przez internet
Jeżeli posiadają Państwo konto bankowe oraz kartę płatniczą nasz przedstawiciel możesz zamówić dla Państwa zakupy przez Internet. W tej sytuacji:
• przedstawiciel skontaktuje się z Państwem telefonicznie, by ustalić listę zakupów.
• nasz przedstawiciel zamówi na Państwa adres zamieszkania zakupy, za które trzeba będzie zapłacić kartą płatniczą przy odbiorze.
• nasz przedstawiciel poinformuje, kiedy można spodziewać się dostawy zamówionych produktów.
2. Wyrzucanie śmieci:
• W dniu, w którym nasz przedstawiciel ma Państwa odwiedzić prosimy o wystawienie worków ze śmieciami pod drzwiami. Prosimy o korzystanie ze wsparcia w wyrzucaniu śmieci w tym samym dniu, w którym korzystają Państwo ze wsparcia wykonywania zakupów. Jeżeli śmietnik zamykany jest na kluczyk należy zostawić kluczyk, wraz w listą zakupów. Przedstawiciel zwróci kluczyk w torbie z zakupami.
Wszelkie pytania i problemy prosimy zgłaszać do Dzielnicowego Zespołu „Warszawa Wspiera” pod numerem tel. 572 726 721.
Data utworzenia: 14 kwietnia 2020
Z okazji 40-lecia ZPAMiG otwarto pokaźną wystawę sztuki.
Nominacje już wybrane, pora głosować na zwycięzców! Do 21 stycznia otwarte jest głosowanie Plebiscytu na Najlepszych Sportowców Warszawy.
Mieszkańcy Pragi-Północ sprzeciwiają się zamiarom Ratusza, który chce zlikwidować znajdującą się przy ulicy Jagiellońskiej aptekę.
Chcesz otrzymywać od nas najnowsze wiadomości bezpośrednio na Twoją skrzynke mailową?