Info o gazecie

Reklama i ogłoszenia

Kontakt

Twórz z nami

Marketing tradycyjny – czy jest współcześnie respektowany?

Każdy przedsiębiorca chce, by jego biznes stale się rozwijał. Aby osiągnąć popularność, wpierw trzeba dać znać o swoim istnieniu potencjalnym klientom. Mówi się, że to właśnie reklama jest dźwignią handlu – w zasadzie te stwierdzenie jest jak najbardziej prawdziwe, bowiem odpowiednie zareklamowanie swoich usług ma ogromny wpływ na to, jak firma wypadnie w oczach osób zainteresowanych jej usługami. Mimo ery wirtualnego prowadzenia kampanii reklamowych, reklama tradycyjna jest wciąż żywa. Widać to zwłaszcza w większych miastach, gdzie roi się od stojaków reklamowych czy plakatowych prezentujących kolorowe ulotki lub plakaty z chwytliwymi hasłami. Tradycyjny marketing jest stale ważny dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od rozwoju technologicznego.
Redakcja
310 wyświetleń
Marketing tradycyjny – czy jest współcześnie respektowany?
Każdy przedsiębiorca chce, by jego biznes stale się rozwijał. Aby osiągnąć popularność, wpierw trzeba dać znać o swoim istnieniu potencjalnym klientom. Mówi się, że to właśnie reklama jest dźwignią handlu – w zasadzie te stwierdzenie jest jak najbardziej prawdziwe, bowiem odpowiednie zareklamowanie swoich usług ma ogromny wpływ na to, jak firma wypadnie w oczach osób zainteresowanych jej usługami. Mimo ery wirtualnego prowadzenia kampanii reklamowych, reklama tradycyjna jest wciąż żywa. Widać to zwłaszcza w większych miastach, gdzie roi się od stojaków reklamowych czy plakatowych prezentujących kolorowe ulotki lub plakaty z chwytliwymi hasłami. Tradycyjny marketing jest stale ważny dla rozwoju każdej firmy, niezależnie od rozwoju technologicznego.
 

Definicja marketingu tradycyjnego, jego rodzaje i zalety

 

Tradycyjny marketing jest tematem niezwykle obszernym, obejmującym różne formy reklamy i działań określanych mianem marketingowych. Polega on na działaniu wielkoobszarowym za pomocą tradycyjnych form przekazu w postaci fizycznej. Zwykle marketing tradycyjny dzieli się na cztery kategorie działania:

  • drukumieszczanie reklam w czasopismach, gazetach, broszurach i innych materiałach drukowanych używanych do dystrybucji;

  • direct mailtechnika polegająca na wysyłce wydrukowanych wcześniej ulotek, katalogów czy pocztówek bezpośrednio do klientów lub docelowych konsumentów;

  • telemarketing reklama oparta na kontakcie telefonicznym z docelowymi konsumentami w celu budowania ścisłych relacji;

  • broadcast emisja reklamy w telewizji czy na ekranie kinowym.

Dlaczego marketing tradycyjny jest wciąż żywy? Ponieważ ma wiele zalet, które stawiają go na równi z marketingiem online. Jedną z nich jest możliwe ponowne użycie i recykling papierowych form reklamy. Ulotki mogą być ponownie wykorzystane i odczytane w dowolnym miejscu – nie jest do tego wymagane połączenie z Internetem. Fizyczna forma reklamy jest lepiej rozumiana przez starsze osoby i na dłużej pozostaje w pamięci. Tradycyjny marketing pozwala na dotarcie do dużej populacji, jednak aby tak się stało należy odpowiednio wyeksponować ulotki i plakaty.

 

Stojaki na plakaty i ulotki – wygodna prezentacja w atrakcyjnej cenie

 

Zależy ci na czynnym wdrażaniu strategii tradycyjnego marketingu? Warto mieć na uwadze fakt, że nawet najpiękniejszy plakat czy kolorowe i zachęcające ulotki nie trafią do większej ilości osób, gdy będą poza zasięgiem. Stojaki reklamowe na plakaty i ulotki to doskonały sposób na skuteczną ekspozycję fizycznych form promocji. Ustawiane w strategicznych miejscach zwiększają szanse na dostrzeżenie ich przez znacznie większą ilość odbiorców, którzy przeobrazić się mogą w klientów. Ulotki i plakaty o nieszablonowym designie wymagają nowoczesnej prezentacji – firma Veraco oferuje katalog pełen produktów reklamowych, który jest do zobaczenia na https://veraco.pl/. Solidne produkty wykonane z metalu malowanego proszkowo, pleksi, PVC i aluminium cechują się wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne oraz łatwością w montażu i demontażu. Inwestycja w ochronę dla plakatów i ulotek przedłuża ich żywotność i polepsza estetykę prezentacji produktu.

zobacz również

Czytaj więcej

Wielka wystawa Polskich Artystów Malarzy i Grafików
22 stycznia 2024

Wielka wystawa Polskich Artystów Malarzy i Grafików

Mikołaj Żechowski
893 wyświetleń

Z okazji 40-lecia ZPAMiG otwarto pokaźną wystawę sztuki.

Pora na głosowanie na Najlepszych Sportowców Warszawy
8 stycznia 2024

Pora na głosowanie na Najlepszych Sportowców Warszawy

Mikołaj Żechowski
611 wyświetleń

Nominacje już wybrane, pora głosować na zwycięzców! Do 21 stycznia otwarte jest głosowanie Plebiscytu na Najlepszych Sportowców Warszawy.

Ratusz likwiduje praską aptekę, mieszkańcy protestują
16 grudnia 2023

Ratusz likwiduje praską aptekę, mieszkańcy protestują

Mikołaj Żechowski
726 wyświetleń

Mieszkańcy Pragi-Północ sprzeciwiają się zamiarom Ratusza, który chce zlikwidować znajdującą się przy ulicy Jagiellońskiej aptekę.

Newsletter

Chcesz otrzymywać od nas najnowsze wiadomości bezpośrednio na Twoją skrzynke mailową?

© 2011 - 2024 Wiadomości Sąsiedzkie. All rights reserved.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

więcej Zgoda