Definicja marketingu tradycyjnego, jego rodzaje i zalety
Tradycyjny marketing jest tematem niezwykle obszernym, obejmującym różne formy reklamy i działań określanych mianem marketingowych. Polega on na działaniu wielkoobszarowym za pomocą tradycyjnych form przekazu w postaci fizycznej. Zwykle marketing tradycyjny dzieli się na cztery kategorie działania:
druk – umieszczanie reklam w czasopismach, gazetach, broszurach i innych materiałach drukowanych używanych do dystrybucji;
direct mail – technika polegająca na wysyłce wydrukowanych wcześniej ulotek, katalogów czy pocztówek bezpośrednio do klientów lub docelowych konsumentów;
telemarketing – reklama oparta na kontakcie telefonicznym z docelowymi konsumentami w celu budowania ścisłych relacji;
broadcast – emisja reklamy w telewizji czy na ekranie kinowym.
Dlaczego marketing tradycyjny jest wciąż żywy? Ponieważ ma wiele zalet, które stawiają go na równi z marketingiem online. Jedną z nich jest możliwe ponowne użycie i recykling papierowych form reklamy. Ulotki mogą być ponownie wykorzystane i odczytane w dowolnym miejscu – nie jest do tego wymagane połączenie z Internetem. Fizyczna forma reklamy jest lepiej rozumiana przez starsze osoby i na dłużej pozostaje w pamięci. Tradycyjny marketing pozwala na dotarcie do dużej populacji, jednak aby tak się stało należy odpowiednio wyeksponować ulotki i plakaty.
Stojaki na plakaty i ulotki – wygodna prezentacja w atrakcyjnej cenie
Zależy ci na czynnym wdrażaniu strategii tradycyjnego marketingu? Warto mieć na uwadze fakt, że nawet najpiękniejszy plakat czy kolorowe i zachęcające ulotki nie trafią do większej ilości osób, gdy będą poza zasięgiem. Stojaki reklamowe na plakaty i ulotki to doskonały sposób na skuteczną ekspozycję fizycznych form promocji. Ustawiane w strategicznych miejscach zwiększają szanse na dostrzeżenie ich przez znacznie większą ilość odbiorców, którzy przeobrazić się mogą w klientów. Ulotki i plakaty o nieszablonowym designie wymagają nowoczesnej prezentacji – firma Veraco oferuje katalog pełen produktów reklamowych, który jest do zobaczenia na https://veraco.pl/. Solidne produkty wykonane z metalu malowanego proszkowo, pleksi, PVC i aluminium cechują się wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne oraz łatwością w montażu i demontażu. Inwestycja w ochronę dla plakatów i ulotek przedłuża ich żywotność i polepsza estetykę prezentacji produktu.
Fundacja "Rodzić po Ludzku", w oparciu o wyniki wypełnionych przez kobiety po porodzie stworzyła ranking najlepiej ocenianych szpitali położniczych oraz szpitali z oddziałami położniczymi.
Z okazji 40-lecia ZPAMiG otwarto pokaźną wystawę sztuki.
Nominacje już wybrane, pora głosować na zwycięzców! Do 21 stycznia otwarte jest głosowanie Plebiscytu na Najlepszych Sportowców Warszawy.
Chcesz otrzymywać od nas najnowsze wiadomości bezpośrednio na Twoją skrzynke mailową?