Definicja marketingu tradycyjnego, jego rodzaje i zalety
Tradycyjny marketing jest tematem niezwykle obszernym, obejmującym różne formy reklamy i działań określanych mianem marketingowych. Polega on na działaniu wielkoobszarowym za pomocą tradycyjnych form przekazu w postaci fizycznej. Zwykle marketing tradycyjny dzieli się na cztery kategorie działania:
druk – umieszczanie reklam w czasopismach, gazetach, broszurach i innych materiałach drukowanych używanych do dystrybucji;
direct mail – technika polegająca na wysyłce wydrukowanych wcześniej ulotek, katalogów czy pocztówek bezpośrednio do klientów lub docelowych konsumentów;
telemarketing – reklama oparta na kontakcie telefonicznym z docelowymi konsumentami w celu budowania ścisłych relacji;
broadcast – emisja reklamy w telewizji czy na ekranie kinowym.
Dlaczego marketing tradycyjny jest wciąż żywy? Ponieważ ma wiele zalet, które stawiają go na równi z marketingiem online. Jedną z nich jest możliwe ponowne użycie i recykling papierowych form reklamy. Ulotki mogą być ponownie wykorzystane i odczytane w dowolnym miejscu – nie jest do tego wymagane połączenie z Internetem. Fizyczna forma reklamy jest lepiej rozumiana przez starsze osoby i na dłużej pozostaje w pamięci. Tradycyjny marketing pozwala na dotarcie do dużej populacji, jednak aby tak się stało należy odpowiednio wyeksponować ulotki i plakaty.
Stojaki na plakaty i ulotki – wygodna prezentacja w atrakcyjnej cenie
Zależy ci na czynnym wdrażaniu strategii tradycyjnego marketingu? Warto mieć na uwadze fakt, że nawet najpiękniejszy plakat czy kolorowe i zachęcające ulotki nie trafią do większej ilości osób, gdy będą poza zasięgiem. Stojaki reklamowe na plakaty i ulotki to doskonały sposób na skuteczną ekspozycję fizycznych form promocji. Ustawiane w strategicznych miejscach zwiększają szanse na dostrzeżenie ich przez znacznie większą ilość odbiorców, którzy przeobrazić się mogą w klientów. Ulotki i plakaty o nieszablonowym designie wymagają nowoczesnej prezentacji – firma Veraco oferuje katalog pełen produktów reklamowych, który jest do zobaczenia na https://veraco.pl/. Solidne produkty wykonane z metalu malowanego proszkowo, pleksi, PVC i aluminium cechują się wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne oraz łatwością w montażu i demontażu. Inwestycja w ochronę dla plakatów i ulotek przedłuża ich żywotność i polepsza estetykę prezentacji produktu.
Z okazji 40-lecia ZPAMiG otwarto pokaźną wystawę sztuki.
Nominacje już wybrane, pora głosować na zwycięzców! Do 21 stycznia otwarte jest głosowanie Plebiscytu na Najlepszych Sportowców Warszawy.
Mieszkańcy Pragi-Północ sprzeciwiają się zamiarom Ratusza, który chce zlikwidować znajdującą się przy ulicy Jagiellońskiej aptekę.
Chcesz otrzymywać od nas najnowsze wiadomości bezpośrednio na Twoją skrzynke mailową?